Skip to content

Nowy program Self Service Repair Apple — Warty uwagi?

Spis treści



Czy zastanawiałeś się kiedyś, czy warto samodzielnie naprawić swój telefon, ale brakowało ci narzędzi i wiedzy na temat dokładnych części, których potrzebujesz? Apple ma dla ciebie doskonałą odpowiedź!

Apple Self Service Repair — czym to jest?

Program Self Service Repair działa w Polsce od grudnia 2022 roku. Producent udostępnia podzespoły i narzędzia, które umożliwiają samodzielną wymianę kluczowych części smartfonów marki.

Czy opłaca się korzystać z aplikacji?

Nie jest to tanie rozwiązanie. Od wypuszczenia  tej usługi porównaliśmy koszty samodzielnej naprawy w zestawieniu z rzeszowskim serwisem iPhone. W wielu przypadkach samodzielna naprawa telefonu nie zawsze jest tańsza. Musisz pamiętać, że zabawa w wymianę elementów będzie cię kosztować nie tylko pieniądze, ale także czas.

Nowe zmiany w aplikacji 

Od 21 czerwca w ramach programu samodzielnej naprawy będzie można zamówić części i zestawy narzędzi dla m.in. iPhone 14, które są oryginalne. Jakość elementów wymiennych, nawet po okresie gwarancji zawsze będzie taka sama pod jednym warunkiem, że dany telefon nie zostanie usunięty z bazy. 


W przypadku starszych modeli iPhone serwis Rzeszów będzie ostatnią deską ratunku dla właścicieli starszych modeli wiralowej marki.

Czy serwis iPhone w Rzeszowie straci swoich klientów?

Taka sytuacja raczej nie będzie miała miejsca. Samodzielna naprawa iPhone wiąże się z dużym ryzykiem zepsucia urządzenia. Kupując telefony iPhone za kilka tysięcy, samodzielna naprawa nie zawsze jest warta zachodu. Właściciele wolą odezwać się do wykwalifikowanego serwisu iPhone w Rzeszowie niż tracić czas na naprawy. 

Alternatywa dla obsługi klienta?

Program Self Service Repair pozwala użytkownikom skorzystać z narzędzia Konfiguracja systemu, które pozwala na przełączenie urządzenia w tryb diagnostyczny. Dzięki temu można zweryfikować, czy dokonana naprawa była skuteczna, skalibrować i przetestować nowe podzespoły jeszcze przed rozpoczęciem normalnego użytkowania urządzenia. Dotychczas w tym celu trzeba było skontaktować się z obsługą klienta Apple.